RĪGAS DOMES IZGLĪTĪBAS, KULTŪRAS UN SPORTA DEPARTAMENTS

IZGLĪTĪBA

KULTŪRA

SPORTS

INTEGRĀCIJA

KATALOGS

Administratīvās pārvaldes Klientu pārvaldības un pakalpojumu nodaļas projektu vadītājs/-a

Nosaukums Darba vieta Publicēšanas datums Termiņš
Administratīvās pārvaldes Klientu pārvaldības un pakalpojumu nodaļas projektu vadītājs/-a Administratīvās pārvaldes Klientu pārvaldības un pakalpojumu nodaļa 04.07.2024. 29.07.2024.

Darba pienākumi

  1. veikt Rīgas valstspilsētas pašvaldības piešķirtā ēdināšanas līdzfinansējuma privātajām un valsts skolām administrēšanu:
  2. atbilstoši Rīgas valstspilsētas pašvaldībā noteiktajam izstrādāt līguma projektu par pašvaldības ēdināšanas līdzfinansējuma piešķiršanas nodrošināšanu bērniem, kuru dzīvesvieta deklarēta Rīgas valstspilsētas pašvaldībā, un organizēt līguma noslēgšanu ar privātajām un valsts skolām;
  3. pārbaudīt privāto un valsts iestāžu iesniegtos dokumentus saskaņā ar noslēgto līgumu nosacījumiem, nepieciešamības gadījumā sadarboties ar privātajām un valsts iestādēm un citām Departamenta un Rīgas valstspilsētas pašvaldības struktūrvienībām, lai operatīvi atrisinātu izveidojušās problēmsituācijas;
  4. sadarbībā ar citām Departamenta un Rīgas valstspilsētas pašvaldības struktūrvienībām risināt jautājumus saistībā ar RDVIS lietojumprogrammas KAVIS – IZGLĪTĪBA moduļa izstrādi un nepārtrauktu darbību, lai nodrošinātu privāto un valsts iestāžu finanšu dokumentu sagatavošanu, saskaņošanu un maksājumu sarakstu nodošanu apmaksai, kā arī nodrošinātu privāto un valsts iestāžu audzēkņu, kuru dzīvesvieta deklarēta Rīgas valstspilsētas pašvaldībā, apmeklējuma uzskaiti un starp Departamentu un privātās un valsts iestādes dibinātāju noslēgto līgumu nosacījumu izpildes kontroli;
  5. konsultēt privāto un valsts iestāžu darbiniekus par RDVIS lietojumprogrammas KAVIS – IZGLĪTĪBA moduļa izmantošanu;
  6. piedalīties RDVIS lietojumprogrammas KAVIS – IZGLĪTĪBA moduļa darbības un līdzfinansējuma administrēšanas risku pārvaldības procesā;
  7. sagatavot sarakstes dokumentu un normatīvo aktu projektus;
  8. nodrošināt savā kompetencē esošo Departamenta budžeta programmu plānošanu, izpildi un izlietojuma atbilstības kontroli saskaņā ar budžetā plānotajām izdevumu pozīcijām, nodrošināt budžeta līdzekļu lietderīgu izmantošanu un sniegt priekšlikumus Nodaļas vadītājam par efektīvāku budžeta līdzekļu izmantošanu;
  9. sniegt operatīvu informāciju Nodaļas vadītājam, Pārvaldes priekšniekam vai Departamenta direktoram, ja ir aizdomas par pārkāpumiem sadarbības līguma nosacījumu izpildē privātajās skolās un valsts izglītības iestādēs;
  10. sagatavot ar Nodaļas darbību saistīto informāciju, pārskatus, atskaites, rezultatīvos rādītājus un citus dokumentus par savā kompetencē esošajiem jautājumiem;
  11. sistematizēt un uzglabāt ar līdzfinansējuma administrēšanu saistītos dokumentus, ievērojot Departamenta prasības un normatīvajos aktos paredzētos dokumentu glabāšanas noteikumus;
  12. piedalīties darba grupās, komisijās vai citās aktivitātēs saskaņā ar Departamenta rīkojumiem, Pārvaldes priekšnieka vai Nodaļas vadītāja norādījumiem.

Prasības kandidātiem

  1. vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība;
  2. vismaz viena gada pieredze līdzīgā amatā;
  3. zināšanas par valsts vai pašvaldības pārvaldes darbību, lietvedības un juridiskās tehnikas zināšanas;
  4. komunikācijas un saskarsmes prasmes, prasme risināt konfliktsituācijas;
  5. iniciatīva, precizitāte, spēja patstāvīgi organizēt darbu;
  6. valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vienas svešvalodas zināšanas saziņas līmenī;
  7. labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām.

Piedāvājums

  1. interesantu un dinamisku darba vidi,
  2. iespēju iegūt vērtīgu darba pieredzi komandā ar profesionāliem un atsaucīgiem kolēģiem,
  3. iespēju pilnveidot profesionālās iemaņas,
  4. elastīga darba laika un daļēji attālināta darba iespējas,
  5. stabilu atalgojumu (mēnešalgu EUR 1500 pirms nodokļu nomaksas),
  6. sociālās garantijas (t.sk., veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika, pēc viena nostrādāta gada atvaļinājuma pabalstu vienu reizi kalendāra gadā 50% no mēnešalgas) un apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām.

 

* Amatam ir noteikts valsts amatpersonas statuss.


 

Piezīmes

Motivētu pieteikuma vēstuli un CV nosūtīt elektroniski līdz 29.07.2024. ieskaitot Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta departamenta Personāla vadības nodaļai uz e-pastu iksd.personal@riga.lv. Informācija pa tālr. 67026819, 67026863.

Informācija par atlases rezultātiem tiks sniegta tiem pretendentiem, kuri būs saņēmuši uzaicinājumu uz pārrunām.

Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības,  kultūras un sporta departaments). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539.

Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.

Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.