Par Rīgas Daugavgrīvas vidusskolas PIEDALĪŠANOS FESTIVĀLĀ VARŠAVĀ

Par Rīgas Daugavgrīvas vidusskolas PIEDALĪŠANOS FESTIVĀLĀ VARŠAVĀ

Rīgas Daugavgrīvas vidusskolas skolēni piedalījās starptautiskajā pasākumā - festivālā "Romantic Poetry Festival-And Poetry is Born 2019" un projektā “Baroka metamorfozes”, kurš notika Varšavā no 3. līdz 6. aprīlim tehnikumā Kinematograficzno-Komputerowe im. Krzysztofa Kieślowskiego. Festivālā piedalījās skolēni no 6 Eiropas valstīm. No Rīgas Daugavgrīvas vidusskolas piedalījās 8 skolēni.

Konkursā skolēni lasīja dzeju angļu, vācu, franču un spāņu valodās. Mūsu skolas skolniece Milana Sarkisjana ieguva 1.vietu, Jaroslavas Krots ieguva 2.vietu. Pārējie mūsu skolas skolēni ieguva festivāla dalībnieka sertifikātu.

Pēc konkursa uzvarētājiem tika noorganizēta Varšavas apskates ekskursija.

Nākamajā dienā risinājās projekts “Baroka metamorfozes”, kurā notika pasākumi saistīti ar baroka laikmetu. Polijas skolu skolēni angļu valodā stāstīja par baroka laikmetu Varšavā, par karaļa Jana Sobeska lauku pili, kas uzcelta 1677.gadā.

Mūsu skolas skolēni arī angļu valodā stāstīja par baroka laikmetu Latvijā un konkrēti par Melngalvju namu. Tika rādīta skaista, interesanta un aizraujoša prezentācija. Skolēni zīmēja teātra maskas. Skolēni tika sadalīti vairākās jauktās grupās, saziņas valoda bija angļu valoda un visa grupa kopīgi strādāja pie vienas teātra maskas. Kopīgais darbs pie zīmējumiem ļoti satuvināja projekta dalībniekus.

Pēc oficiālā pasākuma notika mūsu skolas pārstāvju tikšanās ar Technikum Kinematograficzno-Komputerowe im. Krzysztofa Kieślowskiego skolas direktori. Tikšanās laikā tika noslēgts līgums par tālāku savstarpēju sadarbību, skolēnu apmaiņu, kuri apmaiņas laikā dzīvos ģimenēs, lai labāk iepazītu citu tautu kultūru.

Brauciena mērķis sasniegts un norunāta tālāka savstarpēja sadarbība, kura tiks īstenota Rīgas Daugavgrīvas vidusskolā jau šī gada rudenī. Projekta dalībnieki  varēs tālāk pilnveidot saziņas iemaņas angļu un vācu valodā, gan komunikācijā ar citas kultūras pārstāvjiem.

Galerijas