Darba pienākumi
- plānot un vadīt iestādes radošo un saimniecisko darbību, veidojot daudzfunkcionālu laikmetīgās mākslas centru;
- nodrošināt kvalitatīvu laikmetīgās mākslas procesu un pieejamību dažādām sabiedrības grupām;
- nodrošināt laikmetīgās mākslas popularizēšanu un sabiedrības izglītošanu, iestādes zīmola izveidi un atpazīstamības veicināšanu;
- nodrošināt sadarbību ar laikmetīgās kultūras institūcijām Latvijā un starptautisko sadarbību ar ārvalstu institūcijām un sadarbības tīkliem starptautisku projektu realizēšanā;
- koordinēt laikmetīgās mākslas pilsētvidē programmas un projektus;
- pārvaldīt iestādes intelektuālos, finanšu un materiālos resursus.
Prasības kandidātiem
- vismaz bakalaura grādu mākslas menedžmentā vai radniecīgā jomā;
- vismaz trīs gadu profesionālo darba pieredzi kultūras jomā;
- ne mazāk kā divu gadu pieredzi pēdējo piecu gadu laikā vidējas vai lielas institūcijas vadības darbā;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī (Svešvalodas zināšanas nepieciešamas, lai īstenotu iestādes līdzdalību starptautiskos projektos un nodrošinātu iestādes starptautiskos kultūras sakarus);
- zināšanas un pieredzi projektu vadībā, starptautisku projektu organizēšanā;
- zināšanas par laikmetīgās mākslas procesiem Latvijā un starptautiskā kontekstā;
- izpratni par stratēģisko plānošanu un vadību, spēju motivēt darbiniekus un strādāt komandā;
- zināšanas par pašvaldības kompetencē esošo attiecīgās jomas funkciju realizēšanu un pašvaldības darbu, t.sk. budžeta plānošanu un izpildes kontroli;
- labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes, prasmi publiski paust savu un iestādes viedokli;
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām.
Piedāvājums
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu;
- iespēju piedalīties Latvijas lielākās pašvaldības kultūras norišu organizēšanā;
- vērtīgu darba pieredzi komandā ar profesionāliem kolēģiem;
- stabilu atalgojumu (mēnešalgu EUR 2400 pirms nodokļu nomaksas);
- sociālās garantijas, t.sk., veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un apmaksātu papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām.
Piezīmes
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule;
- dzīves, iepriekšējās darba un profesionālās pieredzes apraksts (CV);
- vīzija par Rīgas Laikmetīgās mākslas telpas attīstības virzieniem, svarīgākās prioritātes un priekšlikumi to īstenošanai (datorrakstā A4 formātā);
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas;
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams);
- vēlamas rekomendācijas un ieteikuma vēstules;
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.
Dokumentus līdz 2025.gada 21.martam (ieskaitot) ar norādi “Konkursam uz Rīgas Laikmetīgās mākslas telpas direktora amatu” iesniegt, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi iksd@riga.lv vai oficiālo elektronisko adresi, parakstītu ar drošu elektronisko parakstu, vienā EDOC formāta pakotnē, kuras izmērs nedrīkst pārsniegt 25 MB, vai nosūtot pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra iela 5, Rīga, LV-1010, vai personīgi Klientu apkalpošanas centrā Krišjāņa Valdemāra ielā 5, Rīgā. Konkursa nolikums pieejams interneta vietnē www.iksd.riga.lv. Tālruņi uzziņām 67026819, 67043662.
Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas valstspilsētas pašvaldība (Rīgas valstspilsētas pašvaldības Izglītības, kultūras un sporta departaments). Adrese Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539.
Personāla atlases nolūks ir noteikt atbilstīgāko no pretendentiem, ar kuru pašvaldība var nodibināt darba tiesiskās attiecības.
Plašāka informācija par pretendenta personas datu apstrādi pieejama Noteikumos par personāla atlases privātuma politiku.