Darba pienākumi
- veikt Rīgas domes Vienotās informācijas sistēmas lietojumprogrammas Līgumi datu apstrādi, kas saistīta ar Departamenta padotības iestāžu noslēgtajiem nekustamo īpašumu nomas līgumiem: veikt līgumu reģistrāciju par Iestāžu sniegtajiem maksas pakalpojumiem sistēmā Līgumi, veikt līgumu skenēšanu un līgumu teksta datu pievienošanu līgumu reģistrācijas kartītēm sistēmā Līgumi; veikt līgumu izpildes pēckontroli; sniegt konsultācijas Departamenta padotībā esošajām iestādēm par līgumu reģistrēšanas kārtību;
- izskatīt un vīzēt Departamenta padotībā esošo iestāžu sagatavoto telpu lietošanas un nomas līgumu un kustamās mantas nomas līgumu projektus un, konstatējot neatbilstību spēkā esošo normatīvo aktu prasībām, sagatavot rakstveida atzinumus un priekšlikumus jautājuma likumīgai risināšanai; t.sk. cenu atbilstības pārbaudi, telpu izmantošanas laika atbilstības pārbaudi, rekvizītus u.c.;
- nodrošināt nomas līgumu un nomai piedāvāto objektu uzskaiti, t.sk. nodrošināt kontroli par prasības izpildi, ka trīs darba dienu laikā nekustamā īpašuma nomas līgumi (tajā skaitā padotībā esošo iestāžu nomas līgumi) pēc tā noslēgšanas ir reģistrēti un pievienoti RDVIS sistēmā Līgumi 2;
- nodrošināt nekustamo īpašumu nomnieku un telpu lietotāju maksājumu parādu pārbaudi pirms nomas (lietošanas) tiesību piešķiršanas lēmuma pieņemšanas un nomas (telpu lietošanas) līguma saskaņošanas vai pagarināšanas;
- informēt par trešo personu kavētajiem maksājumiem par nekustamā īpašuma nomu vai telpu un inventāra lietošanu;
- sagatavot pretenzijas par debitoru saistību neizpildi;
- nodrošināt Departamenta padotībā esošo iestāžu nomas maksas, komunālo pakalpojumu un citu pakalpojumu, kas saistīti ar īpašuma lietošanu, rēķinu pieteikumu pārbaudi, rēķinu sagatavošanu un savlaicīgu norēķinu izpildes kontroli;
- nodrošināt nokavējuma procentu un soda naudu rēķinu pieprasījumu pārbaudi un rēķinu sagatavošanu;
- sistēmā ACTO ERP un RDVIS Līgumi 2 veikt rēķinu izrakstīšanu par iestāžu sniegtajiem maksas pakalpojumiem, kas saistīti ar nekustamā īpašuma un kustamās mantas nomu saskaņā ar Iestāžu iesniegtajiem pieprasījumiem un virzīt tālāk izpildei.
Prasības kandidātiem
- augstākā vai vidējā profesionālā izglītība;
- profesionālā darba pieredze finanšu administrēšanas vai grāmatvedības uzskaites jomā;
- zināšanas lietvedībā un dokumentu pārvaldībā, labas datorlietotāja prasmes;
- teicamas komunikācijas un sadarbības spējas, iniciatīva, spēja strādāt komandā;
- spēja veikt darbu patstāvīgi, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par sava darba rezultātu;
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes un psiholoģiskās slodzes apstākļos;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas pārvaldīšana sarunvalodas līmenī;
- sadarbspējīgs COVID–19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.
Piedāvājums
- stabilu un pastāvīgu darbu, interesantu un dinamisku darba vidi,
- iespēju iegūt vērtīgu darba pieredzi komandā ar profesionāliem un atsaucīgiem kolēģiem,
- iespēju pilnveidot profesionālās iemaņas,
- stabilu atalgojumu (mēnešalgu EUR 1030 pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika.
Piezīmes
Motivētu pieteikuma vēstuli un CV nosūtīt elektroniski līdz 22.03.2022. ieskaitot Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Personāla vadības nodaļai uz e-pastu iksd.personal@riga.lv.
Informācija pa tālruni 67026819, 67026814.
Informācija par atlases rezultātiem tiks sniegta tiem pretendentiem, kuri būs saņēmuši uzaicinājumu uz pirmo atlases kārtu.
Informējam, ka pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases nodrošināšana. Personas datu apstrādes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments. Pēc konkursa rezultātu paziņošanas pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus.
Informācija par personas datu apstrādi šeit.