Foto

Dodamies ārā un par dabu mācāmies dabā!

18. maijā, prognozēti lietainā un aukstā, bet īstenībā saulainā un aukstā dienā, Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes “Viršu dārzs” 3-5gadīgo grupas “Cālēni” bērni mācījās par dabu tuvējā Ķīšezera piekrastē.

Skolotāju plānotā rotaļnodarbībā 17 bērni strādāja 3 apakšgrupās, 3 dažādus radošus uzdevumus veicot pēc pašu brīvas izvēles:

  • uzvelkot mitrajās smiltīs sava vārda sākumburtu un izliekot to ar krastmalā pieejamajiem dabas materiāliem pēc paša izvēles;
  • ar akvareļa zīmuļiem uzzīmēt jebko no apkārtnē redzamā (pēc paša izvēles) un lapu ar zīmējumu saslapināt, iemērcot ezera ūdenī (attēlā);
  • sapildīt iepriekš pašu izkrāsotās kartona vāzes ar krastmalā pieejamajiem materiāliem pēc pašu izvēles (attēlā).

Kā redzams attēlos… ir tik dažādas izvēles, ir tik dažāds veikums! Bet visi darbus paveikuši atbilstoši sasniedzamajiem rezultātiem, par ko paši bērni varēja pārliecināties pēc viņiem skaidri zināmiem kritērijiem, kā arī pastāstīt par savu mācīšanos ezermalā.

Aiz kadra palicis pikniks turpat ezermalā, dzīšanās pakaļ odu mākonim, bradāšana nātrēs, ērču pārbaude pirms miedziņa, prieks un tā ļoti dzīvā, bet vienlaikus rimtā noskaņa.

Dodies ārā un par dabu mācies dabā! Lai visiem veiksmīgs un radošs mācību gada noslēguma posms!

Rīgas pirmsskolas izglītības iestādes “Viršu dārzs” pirmsskolas metodiķe Dace Nordmane

 

Galerijas

Šīs tīmekļa vietnes pārzinis ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departaments, elektroniskā pasta adrese: iksd@riga.lv.

Informējam, ka šajā vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Uzkrātās sīkdatnes var būt pieejamas arī mūsu pārbaudītiem un uzticamiem sadarbības partneriem (trešajām pusēm). Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes, taču Jums jāņem vērā, ka, ja atspējosiet noteikti nepieciešamās sīkdatnes, tīmekļa vietne nevarēs darboties pilnvērtīgi. Papildus informācija šeit