11. septembrī jauno mācību gadu rosīgi iesāka 239. pirmsskolas izglītības iestādes Konsultatīvais centrs ar savā paspārnē esošo Latgales priekšpilsētas pirmsskolu vadītāju vietniecēm un metodiķēm.
239. pirmsskolas izglītības iestādes Konsultatīvā centra vadītāja Anita Pedere informēja klātesošos par mācību gada prioritātēm, kā, piemēram, STEAM jomu iedzīvināšana pirmsskolās, mācību procesa kvalitātes uzlabošana, darbs pie vienotas skolas pieejas īstenošanas, kā arī mācību vides pilnveide pirmsskolās.
Ar savu prezentāciju par iekļaujošo izglītību un tās dažādajiem aspektiem pirmsskolā dalījās speciālā pedagoģe Vineta Lipšāne. Pēc prezentācijas vairākas pirmsskolu vadītāju vietnieces un metodiķes pieteica V. Lipšānes vizīti savās pirmsskolās, lai arī pirmsskolu pedagogiem būtu iespēja papildināt savas zināšanas darbā ar bērniem ar īpašām vajadzībām.
Tikšanās noslēgumā, pēc Konsultatīvā centra vadītājas A. Pederes aicinājuma, klātesošie ļāvās praktiskajam uzdevumam, kura mērķis – izveidot pārdomātu un jēgpilnu atbalsta materiālu un kritērijus kvalitatīvai rotaļnodarbībai pirmsskolas izglītības iestādēs. Šis materiāls galvenokārt kalpos kā atbalsts pirmsskolu pedagogiem, plānojot mācību procesu, kā arī noderēs vadības komandai, sekojot līdzi izglītības procesa kvalitātei savā pirmsskolā.
Šādas tikšanās ir lieliska iespēja stiprināt komandas garu un rast kopīgus risinājumus ikdienas darba izaicinājumiem. Konsultatīvā centra kolektīvs ir pārliecināts, ka kopīgi izvirzītie mērķi un iniciatīvas veicinās pirmsskolas izglītības iestāžu attīstību un nodrošinās kvalitatīvu izglītības procesu.
Informāciju sagatavoja Rīgas 239. pirmsskolas izglītības iestādes Konsultatīvā centra vadītāja Anita Pedere